pondelok 10. mája 2010

+1

Zase som ublížila..
Ďalší..
Ďalší na konte sebectva,
chcenia,
nechcenia
a citu..

Ďalší, ktorý už radšej predpokladá
nepredpokladateľné
aby sa to už neopakovalo..

Fuj..
Čo všetko to máličko dokáže..
Presne toto na sebe neznášam..

A to som sa čudovala,
prečo je tak dlho tak dobre..

Len som zabudla..
Na druhú stranu mince..
Ako trefne poznamenal.

A teraz..
Čo s tým??

Dám sa zakopať?
Vypchať?
Rituálne sa sebaobetujem pre vyššie dobro
tak ako on?
Neviem..
Čo ďalej..
Sama so sebou.

TOTO
je to zvláštne na čo sa lepia náhodní známi..
A od čoho sa po bližšom spoznaní
rýchlo odlepujú..
Moc kriviť mysle napočkanie..

Nie on..
To ja skončím sama
Možno s pár ľuďmi,
ktorí nikdy nepochopia,
čo sa pred nimi skrýva..
A bude to tak pre nich lepšie..

Mám talent ničiť príbehy.

Keď niekto niečo také potrebujete
Kľudne sa ozvite..
Asi si založím živnosť

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára