utorok 13. apríla 2010

utopená

nie, nejde o nič negatívne ..
nie, maličkú nepotopil ani osud, ani  chlap, ani alkohol vo svojej poslednej kvapke..

don't worry I'm okay..:)
                                    (ako keby sa niekto bál)

topím sa vo víre farebných myšlienok a postojov a názorov a dojmov a pojmov
topím sa v spoločnosti ľudí vysielajúcich a prijímajúcich takéto myšlienky
tešia sa z človeka ktorý ich chápe
(a občas vie aj nejakú takú vyprodukovať :) )
ja sa teším z nich

ponáram sa do sveta logických a predsa nie objektívnych bubliniek
plávam si a najradšej by som sa už nevynorila
z debát 
    o živote,
    sexe,
    láske,
    poslaní,
    alkohole,
    deviáciách,
    zmysle,
    zmysloch,
    kráse,
    hlúposti,
    vedomí,
    šťastí,
    ...

z pocitov
    pochopenia,
    vzrušenia,
    šťastia,
    smútku,
    bezmocnosti,
    odhodlania,
    bolesti,
    blízkosti,
    VEDOMIA,
    ...

zo zážitkov, ktoré to všetko vyvolávajú..


naschvál tu nie je láska..
snívame o nej a nemáme ju..
možno sme ju už mali, možno ani to nie..

a práve tá ma ťahá z kvapaliny von na vzduch..
každý z nich je super a s nikým z nich to nie je o láske
tak..
buď nájsť (znovunájsť) nejakého zdatného plavca
alebo sa naučiť ostávať na súši troška dlhšie,
aby som vydržala bez mojej životnej kvapaliny
lebo už teraz viem, že suchozemšťan zo mňa nikdy nebude

nikdy..
.. a keby hej.. môžete ma odstreliť..
budem zbytočný tvor

:)


(áno, viem, ideálny by bol plavec,
ale povedzte mi kedy sa dejú veci ideálne :)

4 komentáre:

  1. plavec je super... a bez plavca môžte odstreliť aj mňa...

    ale hľadaj plavca v realite, nie na nete- to som sa naučila ja
    never ilúziám, nestrácaj s nimi čas
    myslím to v dobrom
    pozri si: http://dievcabezmena.blogspot.com/2009/05/moje-zvlastne-vyznanie.html

    papa :*
    (drobec)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :))
    dakujem za v dobrom myslenie..
    .. spoluplavca hladam LEN v realite..
    a k tym iluziam.. ten cas nie je strateny
    pre mna urcite nie..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. upresním:
    daná chvíľa stratená určite nie je...
    človek prežíva moment a veľa si odnáša na neskôr...
    ak vznikne ilúzia, tá už navyše je.
    (nevravím o tebe, skôr všeobecne, alebo o sebe)
    svoju potrebu som naplnila, pokojne nechaj tieto myšlienky plynúť do stratena :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sny, sľuby a prázdne dni. A aj tak všetci zas a opäť skáčeme, aby sme plávali.

    OdpovedaťOdstrániť