nedeľa 4. septembra 2011

závidím

Príbehy, ktoré nie sú moje
A nemôžem sa na nich účastniť

Emócie
Ktorých nie som svedkom, ani načúvajúcim

Ľudí
Ľuďom

Že nie som súčasťou ich života
Vlastne skôr to, že ..
Že ho nemôžem sledovať z prvej ruky
Iba útržkovo
Zo second-handu

...

Zistiť tak viac o Joi
O jej slzách a manželoch Parížanoch a o tom,
ako to vlastne všetko bolo..

Prečo by ťa mala k sebe pustiť?

Môcť vtipkovať a cestovať a hrať sa
naivne, ale inteligentne
Tak, ako tí kockatí zlatúšikovia
S nimi

Nestane sa tak.
Jedného z nich si odkopla a už nemajú dôvod
Nepatríš tam

Vidieť do života jednej Pue
áno, tej

Veď si len decko
Nemá dôvod
A ty nemáš čo ponúknuť
Zabudni

Gentleman a jeho odchod
čo by som dala za to,
keby sme mohli byť priateľmi

To bola tvoja hlúposť
Dobre to vieš
A to, že si sa neskoro spamätala..
Tvoja smola

...

A veľa ďalších
Životov utekajúcich okolo
Ktoré by stálo za to prežiť
Aspoň z maličkej, maliličkej časti

5 komentárov:

  1. Po dlhom case zase na tvojom blogu :)
    sranda, presne nad takymi vecami som sa dneska zamyslala :)
    nad pribehmi, ktore ja budem pocuvat uz len z druhej ruky, lebo sa ich uz zucastnovat nemozem...
    je to smutne :)
    maj sa pekne :)
    Dee ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeej, ahoj Dee :)
    som rada, ze to splnilo svoju ulohu :)
    aa som rada, ze ta pocujem (citam)
    nejaky blog metamorfovanej Dee sa nerysuje?
    vsetky co som sledovala zomieraju

    troska novej krvi?

    M. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. =) splnilo :)
    o blogu popremyslam, chyba mi to...
    videla som ta vo stvrtok a gratulujem :)))

    Dee :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ked nejaky nacnes, tak daj vediet, rada si precitam :) :)

    a dakujeem(ee) :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť