utorok 15. mája 2012

Drahá

ja netuším, čo sú to marginálie
a to, že ho nemáš rada
mi nemusíš odkazovať zakamuflovane
do študentského časopisu
keď ti to čítam na tvári

Drahá

vždy si pre mňa bola múzou
tou zaujímavejšou z nás dvoch
ktorá ma vždy vnímala len periférne

okrem troch týždňov
natlačených na jednom dvojsedadle
ďaleko ďaleko od reality,
keď som sa cítila dobre

a isto aj ty
niekto ťa obdivoval

Drahá
tak to hovoríš len ty

Drahá
čoho sa bojíš?

kŕčovito zvieraš päste a snažíš sa udrieť každého,
kto sa na teba chce pozrieť
odinakiaľ
nie zo svetla reflektorov.

Drahá
nerob to

lebo ti každý, koho tak obdivuješ utečie
tak ako si utekala ty mne

sprav krok
a potom možno ďalší

len nestoj na mieste

lebo ti utečie

vlak

Drahá ..

ja ti tiež nerozprávam o tom, aký je tvoj chlap
vieš to dobre aj sama a všetko je tvoje rozhodnutie
nebudem ti kričať, aký je do vzťahu nanič
pretože verím, že vieš, prečo to robíš

Ver aj ty mne.

a..

Drahá

vždy si pre mňa bola múzou
tou zaujímavejšou z nás dvoch
ktorá ma vždy vnímala len periférne

dnes smutne pozerám na ráznu masku,
v ktorej sa niečo skrýva
niečo malé
niečo citlivé

ktoré keď nenájde odvahu vyjsť von
zapadne prachom
a zomrie

Drahá
prosím
vyjdi von

ja Ťa mám rada..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára